Regnig dag i Sthlm.

Nu i två dagar har jag letat halvt ihjäl mig efter min bankdosa. När jag åker in till stan idag, tar jag mig en tur förbi förrådet och håller mina tummar och tår att jag låtit den ligga kvar i resväskan sedan London resan. Annars får jag ta mig en tur till banken och hämta ut en ny.
Räkningar som ska betalas och pengar som ska överföras.
 
Igår gjorde jag en beställning på mat på Coop Online system, och idag vid 11 tiden plingade det på dörren och in i hallen kom 5 st matpåsar fyllda med allt ifrån kyckling, lax, torsk, grönsaker, mejeri produkter och lite snacks. Det kostade 85 kronor att få det hemkört men vad skönt det var att kunna sitta i lugn och ro och beställa allt igår och sen veta att allt kommer hem.
 
Igår var jag även på en intervju, denna gång för ett jobb som resesäljare på ett av våra resesällskap, kontorstid, mån-fre, ledig röda dagar, helger osv. Så nu är det bara att hålla tummarna. Intervjun kändes iaf väldigt bra, lättsam och stämningen på kontoret var också bra.
 
Ikväll ska jag iväg på lite vin drickning med Snygg Sara, kanske ska vi också besöka puben Häktet på hornsgatan som Sara är övertygad om att jag kommer att älska, men innan dess är det dags att leta bank-dosa, lämna in skor på lagning, letning av vinterjacka och så vidare.
 
Hoppas ni alla har det fint, Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback