Gallstenen Ivar och tandläkarbesök.

Inatt har jag haft en hemsk natt, pga av Ivar, det är alltså min gallsten, jag tycker att den förtjänar en namn, så Ivar blev det.
Vaknade inatt vid fem tiden av smärta i hela magen, proppade kroppen full av läkemedel och hoppades att dessa skulle börja verka snart så jag kunde somna.
När klockan var nio och det var dags att gå upp var jag helt slutkörd, utmattad och trött.
Så jag ringde på jobbet för att se ifall det fanns någon möjlighet att jag skulle kunna få vara hemma idag, och vilka fantastiska människor som löser det, så efter mitt tandläkarbesök så begav jag mig raka vägen hem och nu ligger jag i soffan och ömsom sover, ömsom läser.
 
Tandläkarbesöket gick bra, hade ett gigantiskt hål som jag var tvungen att få lagat men det gick helt okej.
Fattig och bedövad i hela ansiktet efter två stora bedövningssprutor så åkte jag hem med ett halvt ansikte som inte reagerade på någonting. Nu börjar äntligen bedövningen iaf att släppa!

Kommentarer
Postat av: Stina

Du måste nästan ta och operera ut dom där gallstenarna snart :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback