Den kreativa sidan av mig.

Fördelarna med att bo själv är många, jag kan tex diska när jag vill, äta mat när jag vill, få för mig att riva ut hela garderoberna för att organisera om dem när jag vill etc.

Jag kan också leva ut mina kreativa sidor när jag vill, men att leva i ett byggkaos och samtidigt få lusten till att måla en tavla visade sig vara mer besvärligt än jag först trodde.

Styrde kosan till Skärholmens Centrum igår eftermiddag och köpte den största duken jag fann, 100x100cm. Sen gick jag hem och började måla. Imorse först, insåg jag problematiken med att ha en meter stor oljemålning som behöver torka, och då gärna utan en massa damm intorkad i färgen.

Därför står nu målningen på tork i hallen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback