Vuxenkalas

Ikväll har jag varit i Nockeby, hemma hos Marias föräldrar för att fira Marias 26årsdag. Maria fick mig att för första gången i vuxen ålder medvetet äta leverpastej. I en smörgåstårta, men det sa bara slurp, så var hela tårtan borta! Sen åt vi vanlig tårta också. Väldigt trevlig kväll med massa skratt!


Marc & Johanna

Edda, Maria och Johan

En inte fullt som fin bild på Emma och mig, Johan försökte senare på kvällen ge sig på att ta en bild av mig, men på alla bilder har helt plötsligt 7 dubbelhakor (som jag aldrig har förutom på bild ( i wish) !) vandrat rakt in i nyllet på mig och jag ser bara så där osmaklig ut.

Johan intar skolfotoposition när Johanna försöker ta en bild på han och Maria.

Aldrig har jag sett en unge äta pannkakor och glass, samt tårta så snabbt som en av Maria och Johannas bröder gjorde idag, allt bara försvann på en nafs. Maximilian och Edda tog det lite lugnare och fick sitta vid "vuxenbordet" och käka tårta.


Edda och Affe.

Johanna.

Tack för ett trevligt kalas.
Nu ska jag ta och hoppa i säng för imorgon ska jag upp och krama om Johanna som jag arbetade med på Kreta som är hemma på semester. Så nu, bums i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback