Rejäla Kramar.

Ännu en dag då solen bara lyser över hela sthlm, utan ett moln i sikte. Idag har jag till och med haft klänning, men ingen kofta, och det är ju ungefär som världens bästa betyg Sverige, det blir inte bättre än så.


Idag har jag spenderat 2-3 timmar med fina Apollo Vänner.
Nina (till vänster på bild) arbetade jag tillsammans med i Egypten v 10/11.
Utbildningen gick vi, (nina,Malin,Lina och Jag) tillsammans.
Nina var här på kurs, och jobbar vanligtvis i Tingsrätten i Helsingborg, utbildad Jurist.
(bara för er som kanske mot förmodan tror att reseledare inte har några utbildningar)

Det är så kul att man får träffas och krama om varandra oderntligt, även om bara för en kort stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback