Förlustarens Grevinna fortsätter att förlusta!



Igår var jag på möte på arbetsförmedlingen, där sades inte så mycket intressant men vissa nya lärdomar fick jag nog allt. Efter mötet var det dags för det som jag längtat efter hela dagen. Picknick med mina fina vänner Sara och Lina. Jag skramlade runt med en tyg påse från Thailand innehållande PicknickFilt, Termos med Kaffe, sockerkaka, mazarin kaka. Väl i tanto lunden packade Lina upp både jordgubbar, vindruvor, Rosévin och Bubbel. "För att fira Estelle: som hon sa". Sara hade med sig Äppelkaka och vilket kalas det blev.

Dock inte så himla bra Fling Läge, efter en grundlig koll insåg jag med förfäran att där inte fanns någon jag skulle vilja flinga med, och förmodligen ingen som skulle vilja flingat med mig heller.

Efter picknicken gick Sara hem till sin gubbe och jag och Lina tog oss vidare till Medis och Snaps. Där bjöd Lina på ett glas rött och fling-jakten fortsatte. Egentligen är väl hela grejen med en fling jakt att man inte ska leta efter den, men det blev liksom bara så.

Så vid nio tiden på kvällen satt jag på tunnelbanan, med bubbel/rose och rödvinsbubbel i huvudet och tänkte
"Sverige är ju rätt fantastiskt ändå"

Idag är jag på jobbet, i Farsta, och detta är ett tidsinställt inlägg, efter jobbet ska jag möta upp Alex för en kaffe hemma på balkongen och ikväll vankas det grillning hemma hos chefen Linn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback