Födelsedagsbrunch

Igår mötte jag upp syster Annika, hennes man Jonas, och deras två barn Viggo och Lykke i Täby.
Så stuvade vi alla in oss i bilen och styrde kosan mot Gävel. I Gävle bor min syster Malin, hennes pojkvän Ante och deras lille Arvid. Imorgon (tisdag) är det syrrans födelsedag och igår hade dom ställt till med en brunch, så när vi kom dit kryllade trädgården av barn och vuxna (Ante kommer ifrån valbo och har en syskonskara på sju syskon med respektive+ barn) men nästan alla var på väg hem när vi kom. Vi högg in på maten och sedan spenderade vi några timmar med att leka och mysa.


Lykke och Arvid

Viggo springer efter såpbubblor och förstör dom.

Jag blåste en himlans massa bubblor

Viggo och pappa Jonas

Mys.


Sen när jag kom hem mötte jag upp Sandra för en pizza middag i en park på söder.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Vilken ljuvlig rövbild du lagt upp på mig - tack för den!

2012-05-28 @ 19:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback