Fling-jakten.

Detta med att finna en fling var uppenbarligen ungefär lika svårt nu som för 5 år sedan, sist jag letade.

Men en av mina tjejkompisar ville gärna "para" ihop med mig hennes killes kompisar, gick nog inte så vidare bra, vi spelade krocket ihop och sedan blev min kompis besviken för att vi inte bytt nummer.
Men han var väl en trevlig kille, men inte något pirr i magen direkt. Sen tror jag att han tyckte ungefär likadant om mig, så min vän blev lite små besviken på att det inte var enklare än så.

Sen fick jag ett sms i helgen "det är en kille på festen som är skit snygg, ska jag ge honom ditt nummer?"
Svarade "visst, bara kör, sänd en bild på mannen i fråga"
Men denna bild glömdes bort någonstans mellan 3 och 5 ölen, och nu får jag väl vänta tills det dyker upp en fest eller sådant som jag kan spana in honom på.

Men som sagt, man ska ju vara två om detta.
Det hade varit betydligt enklare om jag fick bestämma "dig ska jag ha en fling med i sommar, kanske leder det till mer, men tyvärr har du ingen talan i det hela"

Nu är klockan mycket och fröken Wärme ska gå och lägga sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback