Vårens entre

Idag är det sista dagen som mamma är på Phuket, efter lunch packar hon sin väska och åker sedan mot flygplatsen och för att om ett antal timmar senare vakna upp i sverige och på Arlanda.

Idag är det också bara tre veckor kvar tills jag sätter mig på oslo flyget för att kl. 18,00 på söndagen landa på arlanda. Med alla dessa minnen och otroliga människor jag mött med mig i hjärtat.

Våren kommer slå emot mig utan att jag har en möjlighet att stå upprätt. För om det är någongång under årets gång som den verkligen kärleken i kroppen kommer krypande så är det verkligen när våren gör Pang-Entre. När människor kämpar sig ur sin vanliga vinter-grå skala och som senare byter svarta kläder emot färggranna fejk ray ban-brillor, skinnjacka och en eller två take away kaffe och mjukglass! Det finns inga droger i världen som skulle kunna mäta sig med Vår-Energi som finns i sverige i april och maj! Stunder då allt känns möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback