Litet hopkok av bilder.

Idag har min väldigt snäll chef lämnat sin dator hos mig medans hon är på jobbet.
därför ligger jag nu inne i sängen, kollar på en massa olika hemsidor samt funderar på att se en film, bara för att jag kan. Man blir så otroligt låst av att inte ha en dator hemma, tur nog har vi inte haft så mycket på jobbet så att jag faktiskt haft tid att skicka in några arbetsansökningar från kontoret.
Den ena ansökan var till London och därifrån har jag idag fått svar, Kontaktpersonen kommer att ringa upp mig inom den närmsta tiden för en intervju. Hallå, det är London! Hur galet är inte det.


Så här fint väder var det när jag tog med Pappa o Co på båt tur, här ligger vi på bamboo Island, och en bruna träbåten man ser på avstånd var den vi åkte med. vår kapten på båten är otroligt skicklig och körde båten hela tiden så att vi aldrig hamnade mitt i ovädret.

Här äter jag, pappa och britt-marie frukost på vårt hotell på Railey Beach, Nettan agerar fotograf!

Så här fint var det på ena sidan av ön.

Sen kom även Mamma till ´Phuket och en kväll när vi var ute och åt middag hamnade mamma och pappa bredvid varandra och jag fick ta en fin bild på mina fina föräldrar!

Jag och Pappa var på thaiboxningsmatch.
Här var det små killarna som startade matchen.

Det var en del blod.

Soliga dagar på stranden.

mamma shakar loss i party tuk tuken!

Sen kom också dagen då det var dags för mamma och packa sina saker, och mina,
och åka hem till sverige!

Samma kväll som mamma åkte gjorde vi också stinas sista bangla. Här dricks det buckets för fulla muggar.

I tisdag hade vi team dag phuket och Khao lak. Vi var på freedom beach på dagen, sen spelade vi minigolf och efter det käkade vi middag på en av våra restauranger, sen hamnade vi självklart på Bangla Road och igår var varken jag eller sanna så kaxiga när vi tog oss upp till frukost, för att direkt efter gå till starbucks och dö en smula, och sen efter det traskade vi vidare till two chefs och åt lunch. Efter det dog jag i nån timme i sängen innan jag slutligen åkte in till patong för att sätta mig på ett fik och dricka en massa kaffe! Och läsa bok.


Nu fann jag visst inga fler kort på denna kamera, så nu får det var slut.
Nu ska jag ta bort mitt nagellack, duscha och sen gå och äta någonting.
Stranden blir det nog inte idag för jag är rädd att jag kommer till att flagna snart, så jag håller mig i skuggan.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback