Sommar och Sol

Rubiken känns långt ifrån vad som utspelar sig utanför fönstret. Regn och rusk, i samklang med Stockholm Marathon, Smaka på Stockholm, och Parkteatern. Klingar inte i alltför bra kör.

De två senaste dagarna har jag spenderat på Make Up Store i Farsta. Och idag har jag totalvägrat gå ut. Roat mig med att kolla klart på Jane Austens Stolhet och Fördom som jag har sett i dagarna. Tvättat kläder, samt packa ut, packat in, packat om i garderoberna.

Nu gör jag ett sista ryck med dammsugaren och ner i förrådet för att hämta sommartäcken, sen stannar jag i soffan/sängen resten av kvällen!

Kommentarer
Postat av: william

så tråkigt emd regn;O



Och säg gärna vad du tycker om mina "Stunningly Beautiful" Modellbilder som jag har tagit på Louise:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback