Små förändringar, stora ändringar.

Allt i livet behöver inte handla om stora steg, ihelgen har jag gjort en väldigt liten förändring, som jag i långa loppet leder till stora ändringar i mitt liv. Och inte så där "jag har kommit på vad jag ska bli när jag blir stor"-ändring. Men ändå. Återstår självklart att se.

Känns skönt att imorgon vakna upp och inse att nästan hela helgen har passerat utan (förutom 3-5 msk rose) att alkohol varit ute i vägen, jag har också varit ledig men inte spenderat en krona.

Idag är det bara en vecka kvar tills jag förmodligen helt fullkomligt är uppe i varv på bröllopsfest och dansar till fötterna värker. Ännu är inte allt klart, såsom väska till klänningen, frisyr och sådana saker. Men det kommer säkerligen att komma på plats också.

Säkert är iaf att det ska bli helt underbart att komma till Göteborg, det är ju faktiskt skamligt att jag inte varit där sedan jag gick i nian, och jag ser verkligen fram emot den korta vistelse jag ska göra, och hoppas på att kunna göra en längre göteborg vistelse innan sommaren är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback