Midsommarhelgen stundar!

Nu börjar midsommarhelgen att krypa fram ur sitt skal, och jag som sade att jag skulle fira midsommar i skärgården med Lina och en massa blommor i mitt långa hår, Istället tog jag på mig att jobba på söndagen, utan att riktigt veta om. Och därför tog jag på mig att jobba midsommarafton också, bara för att.

Imorgon efter jobbet ska jag möta upp alexandra och maria för lite picknick och häng vid vattnet!

Nu ska jag hoppa in i mammas bil, och prova att köra lite, jag har blivit så mesig sedan jag kom hem, och ska se ifall jag vågar mig på att köra till jobbet imorgon, räknar med att jag sparar åtminstonde 30-50 minuter på det. Så nu en kopp kaffe, och sen ber jag er ödmjukast, håll er borta från vägarna ikväll, för faran kommer att virra omkring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback