lång dag på jobbet avslutas med ett långt härligt telefonsamtal.

Idag har jag jobbat i tio timmar, och sen har jag pratat med min vän Sara i minst en timme. Nu sitter jag egentligen bara och degar framför datorn då jag egentligen borde gå och sova. Ska upp tidigt och fixa och trixa.
Imorgon ska det fixas lite presenter, lära mig kassan på Åhléns eftersom jag ska dit och jobba om någon vecka, (på make up store) och sen ska jag käka lunch med en gammal vän, och sen ska jag iväg på mitt andra jobb och diskutera mitt sommar-schema, har en liten fingerkänsla som säger redan nu att det kan tänkas att vi blir lite oense. Då min chef lagt in mig på arbete varenda lediga dag jag har i sommar. Jag kan omöjligt jobba 45 dagar i sträck, eller jag kan, men jag tänker inte göra det.
Till vilken nytta sade jag upp mig från Apollo för att jag längtar efter min familj och en svensk sommar om jag inte ens får se på när den passerar?

I övrigt så tror att det blir en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback