Donationsrådet

I helgen, på midsommardagen firade vi hemma hos mamma och mig. Det var jag, Maria och Edda. Samt mamma, hennes kompis Eva, och hennes kompis Bittan.
På kvällen när Maria och Edda gått hem för att sova, satte resterande del av sällskapet i soffan och ramlade ut och in ur diverse samtalsämnen. Däribland donationsrådet. Jag anmälde mig för en väldans massa år sedan, men varken mamma, eller hennes vänner är anmälda. Vilket för mig är rätt konstigt eftersom de alla arbetar med vård och borde därigenom sett den postitiva bilden av donationer. Men jag respekterar mer än väl att vi alla tänker olika. Idag gick jag in på donationsrådets hemsida för att se om min anmälan låg kvar, eftersom jag faktiskt inte riktigt kommer ihåg när jag gjorde det. Och ja, 2004 anmälde jag mig. Och jag står idag lika mycket fast för mitt beslut som då. Fast desvärre kankse inte min lever är mycket att ha numera.

Men förhoppningsvis duger den iaf ett tag åt mig!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, gillar den lilla skruven på slutet:)!

2012-06-26 @ 05:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback