Patientnämden

Godmorgon, efter en god frukost bestående av filmjölk, smörgås, ägg och kaffe börjar kroppen sakta men säkert komma igång. Har också haft telefon möte med min handläggare på patientnämden, och nu verkar det som om allt kommer att sättas i rullning. Så nu hoppas jag att jag får en ny läkare, som är mer seriös i min fråga.

Solen skiner i sthlm även idag, men blåsten har också kommit på besök. Om några timmar är det dags att sätta mig i röda faran och bege mig ut mot arlanda för att hämta Hannah. Sen börjar semestern, i dagarna tre.

Och igår planerades även höstens semester, Londons Calling!


Igår fotade jag stockholm. Så himla vacker stad.

Sen fotade jag också Lina, Fina sommarflickan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback