4 Dagars Semester med Josefin!

Nu är jag tillbaka! Det här med att ha semester tar verkligen på krafterna. Spenderade fyra dagar tillsammans med josefin och förra veckan spenderade jag fyra dagar i Khao Lak tillsammans med min äldsta syster och hennes familj.



Vi har ätit middag i Patong


Cissi och Jag

Hanna, Som gick min guideskola coh som jobbar på Kho Lanta kom också förbi här på phuket under Josefins besök, sedan snodde hon med jossan till Lanta. Här spelar vi spik. Efter några (eller ibland för många) öl kan det satans lilla spikhuvudet vara svårt att träffa, speciellt eftersom hammaren inte har en slät yta att slå med.


Jag och Josefin åkte en rollball, den på bilden, men 40 liter vatten i den,


Vi drack mosserat vin och åt jordjubbar och praliner på balkongen.

Vi var på kryssning och slappade på soltak, åt frukter, badade från båten och hade en härlig dag!


Liten söt thai flicka som åkte med pappa/morfar/farfar? på jobbet en dag.

Tack Josefin, Härliga människa.
För att du kom hit, gav mig en massa energi och framför allt,
så att jag fick lära känna dig lite bättre.
Snart väntar sommaren och ett besök i de smålänska skogarna!

Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback