Khao Lak


Här är världens sötaste och finaste syskonbarn, han får vara lite lite bättre än dom andra go´klumparna eftersom han kom först och var så otroligt efterlängtad.
När jag kom till Khao Lak mötte emma upp mig och körde mig hem till henne och linas hem.
Senare på dagen styrde jag nosen mot syrrans hotell och mötte upp den fina familjen.

Finaste Syskondottern Lykke var självklart med, med solskyddsdräkt och allt!

Detta älskade Viggo och eftersom min fina familj fortfarande stannar två dagar till kan jag tänka mig att både annika och jonas kommer nog åka den åtskilliga gånger till.

Soligt/molnigt/regnigt, alla väder ska man hinna med på en thailandsresa,
och oftast på samma dag!





Ett bad i solnedgången

Syskon kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback