Ännu mer semester!

Så inte mer än några dagar efter att Josefin dragit vidare till Kho Lanta kom två av mina finaste apollo folk, Hanna och Rasmus, på besök från Indien och Goa där de arbetar.
Hanna och Rasmus gick samma utbildning som mig, och vi arbetade också i hurghada och på kreta tillsammans, så när dom var här på Phuket hann vi med att äta en middag ihop, sen var jag tvungen att åka hem och sova, eftersom jag dagen efter skulle bli hämtad 05:30 för att ta mig till Khao Lak.


Här Är Rasmus. Rasmus gillar fin musik kultur och kaffe, på kreta höll vi hårt i kaffe och kaka fikan,
i stort sett tre gånger i veckan efter jobbet möttes vi utanför våra lägenheter med kaffekopp och snack.


Fin-Fina Hanna

Åh vad härligt det var att krama om dessa fantiska vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback