One day in Bangkok

Imorgon bitti klockan sju lyfter ett plan från phukets flygplats för att ca en timme senare landa på flygplatsen i den fantastiska staden Bangkok, på detta plan i fina stads chica kläder kommer en sliten och lite trött men upprymd flicka vid namn Bodil att befinna sig.

I december förra året åkte jag och eric till bangkok för att ordna med våra arbetsvisum, ni har det dock visat sig att mina papper saknar en signatur, vi fyllde kanske i ca 50 papper och ett av detta missade jag, eller saknade i min hög. Så imorgon är det dags att bege sig till en av världens coolaste städer och skriva under igen.

Det bästa av allt är att jag förhoppningsvis hinner med att både trendspana på bangkoks gator, jag älskar modet i den staden, här finns verkligen någonting för alla. Och att shoppa lite.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, så fick du dig en nice arbetsdag!

2012-02-02 @ 04:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback