Nu känns det igen! Underbart.

kl:[21:30]
Åh just nu ligger jag i sängen och lyssnar på ny musik som en av mina facebook kompisar har publicerat och jag blir alldeles till mig, jag vill också skriva en massa ny musik, tyvärr har jag nog tappat stinget, iaf för ett tag.

Musik är ju bara helt otroligt fantastiskt!

Har annars haft en bra arbetsdag som startade halv tolv och klockan sex i eftermiddag var jag hemma, med mat, och kollade på film. Nu är klockan halv nio, imorgon börjar jag fyra, så borde kanske sova, men har alldeles för mycket energi, borde kanske ta en promenad istället!

Oavsett, LYCKA ♥

Dom senaste dagarna börjar det äntligen kännas som om jag är tillbaka, iaf en del av mig som jag tappade bort någonstans på vägen. Menar självklart inte att bli blödig, men måste bara säga att beslutet om att åka hem till Sverige, inte kunde kännas bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback