Kan Slösa bli en Spara?


Häromdagen fick jag höras talas om en plan, där jag ganska direkt bjöd in mig själv.
Nu är dock frågan, hur ska detta kunna gå ihop.
Planen är fantastiskt, helt klart, men även lite svår nådd.
Det handlar om stora pengar på kort tid, frågan är då, hur sparar man lättast ihop dessa pengar på 4 ½ månad.
Just nu håller jag på med deklarationen, kanske kan jag ifall jag har tur lyckas krama fram en liten slant ur skattepåsen, förmodligen inte lika stor som förra årets då jag faktiskt skattat mer.

Men trots allt, planen är otrolig, och jag skulle vara så lycklig om ungefär 10 månader kom hem efter detta äventyr. Lönen kommer på Tisdag, dags att börja då.

Frågan lyder då följande, kan man vända en envis Slösa till att bli en Spara?



livsnjutare eller bara korttänkt?

Bilden på mig är lånad från
Pernilla
Bilden på spargrisen är från Google


Kommentarer
Postat av: Maria

VAD för plan? jag blir nyfiken. Börja spara, alltid bra även om inte planen blir av

2012-02-24 @ 19:03:59
Postat av: Pernnilla

Gilla, gilla, gilla, spara, spara, spara!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback