Gårdagens Djur.

Igår skulle jag packa i ordning välkomstmaterialet till gästerna som ankommer idag, allt material ligger packat i högar på 10 st i vardera och när jag precis tagit tag i denna hög och lyft den ca 10 cm från bordskivan så känner jag nått som rör på sig och som jag uppfattar som luden. Skriker i panik, släpper allt material och börjar hoppa runt i rummet, till Annie och vår thailänska kollegas förtjusning.

Efter ett tag vågar jag mig tillbaka emot högen och vad ser jag, en svans som ligger på bordskivan och rör sig.
Jag har alltså skrämt upp en ödla och förmodligen hållit den i handen så att den blivit rädd och tappat svansen!

Om bara den jäkla ödlan hade förstått hur rädd jag blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback