En bra bas att stå på.

Imorse åt jag hotell frukost tillsammans med min chef, ibland gör vi så för att kvalitetssäkra frukost och för att se ifall de klagomål man fått in är berättigad eller inte. Så idag var alltså första gången som jag på en arbetsdag åt en riktig och "stadig" frukost. Och det kunde inte ha fungerat bättre.

I samband med att var hemma halva dagen igår då jag kräktes på kontoret på morgonen, så vaknade jag imorse klockan sju av mig själv, mer utvilad än vad jag kan minnas att jag känt mig på hela säsongen, samt utan smärtor i magen.

Så med god sömn och bra frukost + lunch har jag nu avverkat en hel dags arbete och faktiskt fått otroligt mycket avverkat. Och klockan är bara halv tio och jag har redan sett halva filmen som jag startade att se på igår.

Kort och Gott, God Dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback