Det här med löpningen.

Igår kväll skrev jag på den här bloggen att jag skulle ut och springa imorse, men när Bodil vaknade imorse tog hon upp telefonen, såg på den, gick ut på balkongen, gick in igen, ställde om klockan, sov vidare i en timme till, vaknade, gjorde armhävningar och situps och gick sedan på jobbet.

Så därför halv elva ikväll var det bara vackert att klä på sig träningskläderna, ta på sig hörlurarna och ge sig ut i värmen, och det var väl tur, för idag orkade jag mer än vad gjorde sist, och då blev jag glad!


Det finns fördelar med allt. Hade jag inte skrivit så, hade det förmodligen inte sprungit idag.
Hade jag inte befunnit mig i Thailand , hade jag missat alla dessa vackra solnedgångar!

Kommentarer
Postat av: Mariaa

good work!!!

2012-02-23 @ 09:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback