Bangkok

Jag älskar att landa på flygplatsen i Bangkok, känslan av storstad inbefinner sig direkt!

Jag åkte med en taxi chaufför som samlnade på pengar

Välkommen!

Jag spenderade hela min dag i denna byggnad. The Couverment Building

Jag mötte Glenn som jag arbetade med i sommar och som nu jobbar i hua hin

Sedan började de regna och när jag skulle gå till apollo kontoret var jag tvungen att vada igenom denna lilla vattenpöl.

Jag åkte skytrain, Bangkok har för övrigt världens bästa tunnelbanesystem, när man betalar får man en plats peng eller ett papperskort och när du sedan ska ut från parrongen måste du använda dig av dessa. kanske något stockholm borde inför ifall man vill bli kvitt alla plankare.

Jag begav mig till köpcentrumet Siam där jag slog mig ner på Cinnabon och drack en latte och åt en minibon.

Efter Siam gjorde jag också ett besök på MBK

Sen var det sen kväll och det var dags för mig att bege mig hem emot Phuket ännu en gång.
Känner dock fortfarande att jag inte sett något av Bangkok, återbesök är nog ett måste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback