Underbara helg!

Hej!

I Lördags arbetade jag min sista schemalagda arbetsdag på Make Up Store, Och efter jag stängt butiken begav jag min in till söder för att möta upp min fina kompis Sandra. Vi handlade god mat på ICA och förundrades över att affären innehöll så många godbitar iform av den motsatta könet.

Men vår matkasse promenerade vi hem till Sandra, Lagade ugnsbakad lax med färskost vitlök&örter, samt ugnbakade rödbetor med fetaost täcke och honung, samt kokad sparris. Alldeles underbar Lördagsmiddag.
Sen slökollade vi skräckfilmer på tv, knaprade på orange genmanupilerad blomkål, morötter, gurka och dipp!
I takt med att magen svällde upp av all mat beslutade vi oss för en promenad längs vattnet vid hammarbysjöstad och skanstull. Sen somnade vi fint bredvid varandra i en stor dubbelsäng.

Söndagen startades upp av Cafe Strings härliga frukostbuffé, följt av shopping och klädesprovning på Beyond Retro. Efter det blev det en kaffedejt (i ett visst fall också dammigtedejt) med Alex. Sen skiljdes vi åt, Sandra och Alex kollade när Sverige förlorade guldet till Frankrike i OS finalen, och jag begav mig till Gärdet.
Där mötte jag upp Alexandra och hennes kille Kave för att gå på Cirkus Skott.

Snacka om härlig, helg. Och det bästa av allt, den innehöll ingen alkohol!

Nu är det fullt ös mot lördag, då jag är ledig igen. Men innan det ska jag jobba en del, samt gå på bio på Onsdag, och ja, jag ska se Magic Mike. Och det kommer att bli underbart.

Funderar på vad jag ska ge systerson Viggo i födelsedagspresent, antingen en tur på Cirkus med moster, eller en stor härlig studsmatta som han onekligen skulle älska, Frågan är bara vad hans föräldrar skulle tycka? Annika?

Hur som haver, Hoppas ni alla mår underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback