Ett steg närmare Övergångsåldern

Idag blir jag 26 år gammal, kan inte riktigt förstå att det är ett år sedan jag spenderade min dag på kreta med att ha semester, och ha både min äldsta bästa kompis Hannah, och min andra bästa kompis Maria plus familjpå besök.

Startade dagen med paket som låg på matbordet när jag vaknade. Från Mormor & Morfar, samt från Mamma.
Sen sprang jag till ICA och handlade mat, och sedan jag kom hem har jag bakat tårtbotten till Pavlova tårta. Marinerat 2 kg kyckling, bakat ett brytbröd, gjort Tzatsiki samt gjort en sallad.
Nu ska jag iväg till läkaren för att prata om mina provsvar på levern (äntligen) och sen är det bara att spring hem igen, hoppa in i duschen och göra sig fin, för ikväll kommer min kompis Sara och några av mina apollo vänner för middag.

När sedan Maria och gänget kommit hem från USA och New York blir det ytterligare ett kalas!


Brytbrödet ligger just nu under bakduken för att svalna.

Det här är då botten till min tårta. Gjorde en igår, men den lyckades bli bränd i kanten,
så det var bara att hiva i soperna och göra en ny!

Undra hur mitt år som 26 åring kommer att bli?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback