Att bestämma sig.

I Tisdags bestämde jag mig för att köpa ett par nya skor, och trots att det endast är första veckan i augusti beslutade jag mig för att köpa ett par "höst/vinter" skor. Anledningen är för att nästa månad är det dags för London och då kommer det gå en massa pengar, nästa månad kommer också min första telefonräkning som förmodligen kommer att vara hög. Och sen när det om hundra år från nu är dags för oktoberlönen då har det redan varit höst ett tag.
Efter detta köp beordrade jag mig själv till köpstopp. Men sen gick jag femtio meter till och råkade köpa en hatt.
Nåja, nu blir det nog iaf ingen mer shopping på ett tag.

Här är jag och min hatt i tisdags när jag var på afterwork med Mia, Linn och Robin.
Vi firade Linn som jobbat sin sista dag som butikschef och nu går på semester och efter det är arbetsfri/studerande i väntan/ eller livbejakare!

Kommentarer
Postat av: artwork framed

i trully enjoy all of your blog and your different point is so good.very thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback