Arbetsmyra

Hej!
Sitter på bussen påväg på jysk, alltså dagens andra arbetspass!
Himlen är svart och vilken sekund som helst kommer himmelens portar att öppnas och regnet kommer vräka ner. Men ikväll får jag iaf träffa Sanna och Katta, och det var inte igår. Vi ska se på Sannas syster som har en konsert!
Imorgon blir det kortdag på jobbet så kanske kan stå ut dessa fyra timmar trots att jag är dödligt trött! Bara 3 dagar kvar på mitt schema på make up store!
Igår var jag återigen på intervju och upptäckte att jag inte var så bra på lokalkännedom i sthlm, något som jag iofs redan visste!

Kommentarer
Postat av: artists oil paintings

Interpretations of castle peak green and blue, two people on earth said reasons, the author of the article is very good, let me very sincerely


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback