En weekend i Gävle

I helgen besökte jag min älskade systerson Arvid, senast vi sågs var i oktober och han hade vuxit till sig en hel del på det halvåret!


Inte så långt ifrån där Malin och Ante bor var det en mysig marknad som jag och mamma stannade på,
här smakade vi på olika oljor, houng och köpte lite tea, grilloljor osv.

Sen kom vi fram till lilla Arvid som höll på att äta ostkaka och hallon!


Här med mormor Iris.

Hade tuffa solbrillor när vi gick på promenad.

Ante hade klätt ut sig, han borrade spotlight hål i taket, och med detta verktyg förstörde sedan mamma Malin och Antes fina vita glansiga bord, genom att råka få igång borren så att det ven över hela borde.

Här flörtar han med kameran.

Vi åt en massa god mat och tyvärr så strulade min mage på lördagskvällen så på natten fick jag bege mig till akuten, där man gissar på att det är gallsten, fick ändå åka hem efter några timmar när den fruktansvärda smärtan avtagit lite, och idag har jag varit hos läkaren här för att få en röntgenremiss.

Men ändå, en väldigt fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback