Onsdag=Lockigt hår, musik och öl.

I onsdags hade min otroligt begåvade kompis Markus Ernehed konsert på baren Bara Vi. Bara Vi ligger på skånegatan 59 och ligger under samma regi som Underbara Bar. I skenet av kronljus spelade Markus gitarr och sjöng härliga låtar. Markus och jag gick i samma klass på gymnasiet och det är helt otroligt att jag aldrig hört honom sjunga förrän då, han är jätte duktig. Sedan fick jag också möjlighet att träffa en massa av mina östersundsvänner, spelar man någonstans i stockholm och är från östersund, kan man nästa sätta pengar på att det är folk där och hejar på en.

Jag passade dagen till ära på att locka håret eftersom det faktiskt att lagomt kallt i sverige för det, här slipper man ju liksom svettas i håret hela tiden. Det gillar jag!




Markus


Simon, Per, Luc och Markus bland annat.

Härlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback