jag har sagt det förut, och jag säger det igen.

Jag avskyr teknik prylar. Inte nog med att min dator gick sönder i thailand och vägrar starta, eller att min halv nya telefon inte går att få en ordentlig ringsignal, så att jag aldrig hör den.

Idag när jag skulle lägga över alla mina bilder från systemkameran till datorn så känner inte datorn av minneskortet, varken med endast kortet eller kabel. Åh det går verkligen så bra för mig just nu.

Och som om inte det vore nog så har jag fått världens dunder förkylning som ett brev på posten!

Nu ska jag snart iväg på arbetsförmedlingen igen, och efter det tänkte jag handla lite och sen kanske baka en kaka, det är otroligt länge sedan jag bakade och det vore kul att se ifall höften fortfarande håller med.



Idag ska jag också testa på känslan av att sminka sig och sedan inte svettas bort allt på två minuter. Spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback