11,35

klockan är nu halv tolv i thailandet, idag är jag ledig och har redan hunnit med en timmes promenad och löptur, bokat in en intervju, laddat över en massa bra filmer och musik på min hårddisk samt varit nere på vår stammis restaurang Mister Moon och lagat röd curry gryta. Först lagade hon som jobbar i restaurangen maten, medans jag kollade på, därefter var det min tur, och det var då en himla massa konstiga saker i den där rätten. Saker som bara står på thailänska och som jag inte har en aning om vad det är, men ska köpa med mig lite grann såna saker hem, så att jag kan träna upp mig hemma!

Imorgon ska jag kanske gå på thaiboxningsmatch igen, det var så kul ´sist, och på lördag är jag tydligen ledig igen, så det innebär att jag har tre dagar ledigt på rad, vilken lyx. Ska se ifall jag orkar dra mig ner till tandläkaren idag, har himlans massa besvär med min visdomstand och misstänker att jag fått en infektion i tandköttet, så det borde kollas upp.

Men innan jag gör någonting annat nu så ska jag se, det tycker jag faktiskt att jag förtjänar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback