Mysfika och mys after work.


Började dagen med en Svensk Frukost, Filmjölk, Polarmacka med skinka samt tea.


Jag gjorde stan, fick i stort sett bara med mig lite nagel lack med har nu mycket bättre koll på vad jag behöver och vad jag eventuellt kan tänkas finna dessa ting.

Träffade Sara för en kopp kaffe på MUGGEN.

Och senare en after work på Hotellbaren.

Emma kom också och hälsade på ett tag.

Jag körde på lite manlig klädsel med dubbla flugor, en i skjortan och eni håret.
Samt legging och klackskor. Idag ska jag försöka finna ett par boots eller nått som jag kan ha i dessa två veckor.
Mamma har packat ihop mina saker i förrådet och när man kommer dit finns kanske en lillfingers utrymme för saker och ting, så att försöka nå mina saker är näst intill omöjligt.

Nu funderar jag på att sticka in till stan för att gå på eftermiddagsbio innan jag ska till tandläkaren.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback