Moster Bodil på besök

I torsdags eftermiddag begav jag mig ut mot Täby kyrkby, där bor min äldsta syster Annika och hennes fästman Jonas, och mina Syskonbarn Viggo och Lykke.


Här är hela lilla fina familjen samlade i soffan så att mästerfotografen Moster Bodil får ta en bild.
Viggo envisas med att ha handen för munnen på nästan alla bilder.

Lykke var en vecka sist jag träffade henne, och hon har växt på sig bra.

Vi bakade bullar, choklate chip cookies, och matbröd.

gjorde grimarser.

gosade med lillasyster,

Kanelbullar, och mandelmassabullar blev det.

Vi krattade löv på gården,

Viggo krattade i några minuter, sen roade han sig resten av tiden med att springa genom alla högar jag gjort.



Den här bilen blev skärpan inte så bra, men det måste ändå vara kvar,
för den är så himla höst-härlig. Precis så glad som Viggo ser ut på kortet,
så glada vill jag att alla ska vara på hösten. Även om det regnar lite.

Viggo visade alla sina muskler.

Familjekram i lövhögen! <3

Kommentarer
Postat av: Sis

Åhhh, vad fiiiina bilder på mina sötnosar :o) Puss på´re

2011-10-25 @ 13:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback