Ikväll åt jag detta:

Ikväll i Patong åt vi middag med en av våra skräddare som vi arbetar tillsammans med, jag ska nog se till att få med mig både den ena och det andra snygga kläder med mig när det är dags att åka hem. De allra flesta av mina kläder här är inte alls särskilt fina och är kläder jag använt i flera år, så därför kommer jag försöka kasta dessa i vår när jag åker hem och fylla resväskorna med nya fina, skräddarsydda kläder istället. Kanske ska jag också försöka att göra ett par skor, pratade med kvinnan i butiken och hon visste en skräddare som också gjorde skor, vore det inte underbart att få komma hem med ett par skinn boats som man själv har designat.

Över till nått annat, detta med att bli smal kommer nog bli svårt då alla restauranger gör så väldans god mat.
Ikväll åt jag sparris till förrätt, plankstek till huvudrätt och gratinerad frukt med vit choklad till efterrätt. Tur att det är lill-lördag.


Mums.


Bangla Road. Istället för att gå ut och kolla in den beryktade gatan åkte jag hem,
imorgon väntar hotellvisningar och då kan det vara skönt att ha huvudet på plats.
Plus att om jag ska gå ut vill jag kunna göra det utan att känna att jag måste ta det lugnt,
vara hemma tidigt och så vidare. Därför knyter jag nu ihop säcken kl,.00:06 thailänsk tid.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Ooooj, här har det hänt massor sen sist! Så himla härligt att läsa, verkar som att du trivs utmärkt i Thai fröken Wärme, o då blir jag ju så glaaad! :)

Så trist bara att det är så stor tidsskillnad så det blir svårt att tajma in telefonsamtal, vill ju höra dig berätta om paradiset! Kan du inte försöka få iordning på don skype!?? Eller kanske låna av någon!? Ta hand om dig! Puss Tinanna

2011-11-09 @ 23:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback