Idag åt jag detta....



inne på en liten gata ifrån den stora gatan i Phuket Town, finner man en restaurang vid namn, Natural Restaurant.
Där sitter man i lummig miljö med uppbyggda vattenfall, trädetaljer och har det gott, att maten smakar fantastiskt och är super billig är ju alltid ett plus.
Eric åt rå tonfisk till förrätt och skaldjursgryta till huvudrätt.
Jag åt vårrullar (och jag vill härmed be att få tala om att de innehöll räkor, och smakade bra)
sen åt jag en tallrik med sparris, jag bara älskar sparris och till sist en kyckling i vitlök och svartpeppar som jag knappt åt, för två rätter var mer än nog.
Till detta drack jag också en fantastisk lemonad.
Och det kostade ca 450 bath ( ca 90 Sek)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback