Flygplats, flygplats, flygplats.


Phuket: 14:29

precis som jag befarat minskar min aktivitet här så snart jag startar med att jobba.
Igår hade jag en utflykt här på ön, med totalt 8 stycken mysiga gäster tog vi oss via en minibuss ner till sydligaste spetsen här på phuket, vi red elefanter, besökte ett thailänskt tempel och en kinesiskt bland annat.

Idag har jag flygplats tillsammans med min kollega, imorse åkte vi vid halv åtta hemifrån och var tillbaka halv tolv, nu har jag ätit lunch och ligger just och vilar, klockan fyra är det dags igen att åka tillbaka, likaså även klockan fyra inatt, så jag ska verkligen försöka få mig lite sömn nu, och sen bums i säng ikväll.

Denna veckan har jag också vår servicetelefon, så närsom den behagar att ringa att det upp till mig, att främst, vakna till, svara och hjälpa till med det jag kan.

Snart är det första advent och idag såg jag att man kan köpa blomman julstjärna här, funderar på att köpa en till min lägenhet, medans Eric ska ha julgran och hela kittet. Har snön kommit hemma? har julstressen startat ännu?

Mina tankar till er!


Här är Linda som vi också träffade igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback