en vecka sedan

  • En vecka har passerat sedan sist jag skrev.

    under veckan har jag gjort detta.

  • Pappa och Nettan har varit här i en vecka, dom har redan åkt tillbaka nu idag, vi har slappat vid poolen en hel dag, strosat i chania och shoppat, ätit så himla mycket god mat, och miljoner efterrätter, Nettan har kallats för min mamma hela veckan, pappa har bränt sig och Nettan likaså.

 

  • Jag har spelat fotboll för första gången sedan... ja... kanske sjuan på högstadiet, och att spela fotboll från 23 till halv ett på natten med ett gäng killar och när det regnar, det var minst sagt jobbigt, jag sprang som en dåre hela kvällen, och efter allt detta så dansade jag halva natten.

 

  • vi har tagit team bild på hela teamet, bildbevis kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback