Historia och Minnen!

Något som jag tycker är väldigt bra med att blogga är att man hela tien kan gå bakåt i tiden, och minnas, påminnas, inse och vara efterklok.

Man blir påmind om fina dagar man nästan glömt, känslor man inte kommer ihåg att man kände,
kläderna man inte minns att man ägde, och vänner som kommit och gått.
Idag gjorde jag en liten snabb repris in i 2009, och det var mycket känslor och minnen som kom till ytan.

Men vid två tre tiden steg solen fram från molnen och jag var bara tvungen att gå ut och njuta av solen, solbrillor, take away latte. Sen blev det möbelsittning i soffor tillsammans med mamma och malin. Och efter det mat, broccoli soppa och till efterrätt, äppelpaj. Nu ska jag ta och lägga mig och sova! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback