Bispis-Östersund-Åre-Östersund

På mina fem dagar uppe i norrland hann jag med mycket.
Sova i flickrummet, mysa med mormor och morfar, äta alldeles för mycket mat.
Åka buss till östersund, snabbvisit i åre över en dag, träffade en av mina apollo kollegor också en snabbis i åre.
Mys med Hannah och Veronica, kollat på massa tv med Hannah och Roxy, Fikat på Pause med Sofie och Sofia.


Utanför mitt fönster var det bara vitt, men faktiskt så smälte det hela tiden jag var hemma.

Namnsdagsfika hos mormor och morfar.

Promenad genom byn med mormor.

Så här fina var de när de var lite yngre än nu och lovade varandra livet.

Finaste barndomsvännerna på toppen av Åre.

Och en gång till!

Det var en fin dag med lunch, en massa kaffedrickande, och självklart..
en massa mys..

Roxy trivdes väldigt bra i sängen, hon är också en mys expert!

Och igår kväll fikade jag med Sofie och Sofia från min högstadieklass.

Nu är jag hemma i stockholm igen, ikväll lutade det åt en utgång men det blir iaf jobb imorgon så vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback