ansökan

innan jag åkte hem på semester kom ansökningarna för vintern, för chefstjänsterna. och det var tt skönt beslut när jag i hjärtat kände efter om jag vill åka iväg en säsong till. Jag känner mig långt ifrån redo för att lämna "utlandet"- om man nu kan kalla det så, jag vill fortfarande ge mig ut på äventyr och utvecklas, men jag känner mig klar med mitt jobb, jag vill inte sitta på hotell serivice och ha utflykter igen, och inte heller sitta med flygplatsansvar som jag gör nu. Så jag sökte ingenting. Och ångrar mig inte en sekund. Medans mina kollegor får sina erbjudnanden, eller blir sura och ledsna över att de inte fick det de sökte, så är jag lugn.

Jag har ingen aning om vad hösten/vinter har att erbjuda mig. Men jag kommer inte att arbeta som jag gör just nu. Jag tänker inte vara någonstans där jag inte trivs. Jag tänker upptäcka, uppleva och leva istället.

Vart det blir är en annan fråga, Stockholm, Sverige, London, Jorden runt, Australien, Norge, bara framtiden kommer att veta, men oavsett så kommer jag må bra!

så någon som har ett jobberbjudande till mig elelr varför inte en lägenhet, im all ear!

Kommentarer
Postat av: sara

å vad jag längtar tills du kommer hem..när tror du det blir?

2011-07-21 @ 11:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback