Magiska små under..

Jag älskar Kairo, vilken fantastiskt stad.
Min två dagars tur gick över förväntan även om vi blev lite sena båda dagarna.
Vi vandrade genom historian på museet, kröp in (upp) i keops pyramiden, shoppade på en av mellanösterns största bazarer, och åt en härlig hotell frukost på vårt hotell samt en massa annat.

Nästa vecka blir det en till tur, också en två dagar.
Fick idag också reda på att mamma komma hit och hälsa på mig snart!
och idag på flygplatsen kom Veronika och gav mig en jätte kram. Hade glömt att det var den här veckan hon skulle komma, så på lördag blir det nog lite solning och badning med hennes familj och sällskap.

Och ett extra plus till kairo och min nya "höst (Egyptisk vinter) jacka" nu behöver jag inte frysa mer.

Nej nu blir det nog en öl på papas för att fira!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback