Tisdagsplaner

Igår spenderade jag hela dagen hemma med att vänta på några nissar som skulle ordna med elementen, men gissa, de kom aldrig. Dom hade tydligen ringt på utan att jag hört det, och sen skickat en liten lapp som dom lagt i brevlådan men självklart inte puttat ner i postinkastet, det var en inte allt för nöjd hörselskadad 24 åring i sina bästa år som ringde tillbaka till denna niklas imorse! Så nu måste jag och mamma fixa fram vår extra nyckel så att dom kan komma hit och fixa det i veckan. Igår käkade jag middag med Maria och Edda och förundrades över att allt kändes precis som vanligt. Härligt. Nu ska jag fixa iordning mig för snart kommer det typ en mäklare hit och jag måste plocka undan mina saker och göra mig klar för en fantastiskt långfika med Snygg-Sara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback