Sen jag kom hem till sverige..

  • har sedan jag kom hem till sverige mest somnat innan klockan halv tolv på kvällarna.
  • jag dricker alldeles vansinnigt mycket tea.
  • trycker under täcken i soffan och kollar på film om Coco Chanel
  • Drömmer om tyllhattar, strumpeband och sexiga pinuppor
  • jag tycker att flickor har för korta kjolar på sig, med några undantag
  • tycker att kvällsfika är helt nödvändigt för att kunna existera
  • tycker att män i hatt är väldigt sexigt
  • önskar mig en hatt box för att kunna bära omkring på alla mina hattar
  • tycker att skandinaver har snygga kläder men är dålig på att flörta nykter
  • har mestadel betett mig som en tant, men dansade till klockan fem på morgonen på Berns i lördags.
  • stegar på i stegtävlingen, än så länge är det bara jag och min förra chef som registrerar oss.
  • tycker att låten "i just had sex" med akon är super kul
  • fnissat i hundra minuter medans mamma ramlat på rumpan 3 (!) på vägen hem
  • jobbat på jysk och ibland lidit av tillfällig minnesförlust
  • druckit massa sevvan latte, en förkärlek sedan år tillbaka

Nu tycker jag dock att nån med vackra stora härliga bruna ögon kan spänna blicken i mig och få mig att bli alldeles till mig, om än för en kort sekund. En halv månads fling vore väl okej innan Kreta.


Kommentarer
Postat av: Mallan

Saknar dina kommentarer Bodil!

2011-02-15 @ 15:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback