Lite julstämning i Thailandet

Phuket, Julafton kl,13:36

Mitt fina paket jag fick från mamma innehöll 2 st pocket böcker, ett läsfodral till pockets samt en fint halsband.
Nu längtar jag om möjligt ännu mera till torsdag och fredag då jag är ledig! Då ska jag sätta tänderna i böckerna.
Tack fina du!

Idag har jag varit uppe sedan fyra på morgonen och varit på flygplatsen, och sen jag kom tillbaka har jag i stort sett bara svarat i telefonen, jag har servicetelefonen denna vecka och idag har det ringt som bara den. Men det mesta börjar lösa sig nu!

Igår kväll var vi i Patong och Joe Laberos Magic Show, jag satt i en och en halv timme och förundrades över konstens alla regler, (jag kan inte en enda regel). Självklart fick man inte ta kort där inne men detta var vad som mötte oss i entren.

Det var en bra show och efteråt fick vi gå bakom scenen och träffa Joe.

Så här fint är det i Bangkok vid apollokontoret som ligger på elfte våningen,
'jag blir lätt lite knäsvag i bangkok, bara för att jag älskar städer.
Deras skytrain är som en superfräsch variant av stockholms tunnelbana, och då känner jag mig hemma.
I tåg.

Här sitter jag på ett fik i ett av bangkoks köpcentrum, jag äter en mördegspaj med choklad och hallon som var lite ljuvlig som kostnaden för den, men det var det värt.



God Jul till er alla fina människor!
Njut av mat, skratt, sällskap och kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback