Ledig!

Imorgon är jag ledig, och det känner jag faktiskt att jag behöver, efter att ha varit sjuk och halvkrasslig hela förra veckan och fortfarande inte 100 känns det skönt att kunna sova ut ordentligt, ligga och lapa sol på stranden med musik i öronen och med en bra bok.
 
Ibland är det skönt att vara ledig själv. I veckan har jag dock haft lite problem med att bestämma mig för vad ´jag ska/skulle göra imorgon. Funderade på att följa med vår kollega för Falke till djungeln, kanske starta utbildningen för mitt dykcert, men som sagt, efter min förkylning från helvetet så vilar jag istället!

Nu är klockan halv tre på natten här, och jag ska krypa till sängs!


Kommentarer
Postat av: Motala

Ja hur går det med dykningen. Fniss /Motala

2011-12-14 @ 21:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback