julpynt och framtiden.


Så här fint har de julpyntat på ett av våra hotell här på Phuket.

Till veckan kommer ansökningar för sommaren ut, och för det allra mesta känns mitt beslut om Sverige så himla bra, men ibland, i korta ögonblick infinner sig en liten liten gnutta panik då jag inser att jag inte har något direkt jobb att komma hem till, att jag återigen måste dela lägenhet med mamma (och eftersom hon nyss flyttat till en ny lägenhet som kommer det inte heller bli så där superduper billigt), att sommaren i sverige kan vara underbar, eller urtråkig. Men så tänker jag på mina vänner, min familj och på soliga kvällar i parken med rose, och allt känns rätt igen.
Men världen är alldeles för stor för att bara vända ryggen till, jag ska bara försöka finna ett annat sätt att ta mig runt den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback