En litet skutt i hjärtat!

Hur himla fint är det inte när man kollar in på sina kommentarer och får en sån här kommentar rakt i ansiktet.
Det blev ett litet glädjeskutt i hjärtat. Tack Kickan för att du gav mig en sån härlig avslutning på dagen.


Postat av: Kickan

Hejhej!

Klickade in mig på din första bloggmånad, mars 2006, och hittade ett inlägg där du skrev såhär:

"Jag måste bara få skriva att jag beundrar alla människor som är ute och reser och ser vad livet har att erbjuda. Själv är jag nog för feg för att ge mig ut i världen. Jag beundrar människor som bara kan packa en väska, ge sig av och inte veta hur livet är när man kommer tillbaka."

Känns det inte ganska härligt att såhär 5 år senare med facit i hand motbevisa sig själv? :)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback